fbpx

Digitala skärmar

Ljungby

Med grönskande parker och en livlig stadskärna är Ljungby en plats för både tradition och innovation. Utforska stadens unika karaktär och nå en publik som söker efter kultur och nya upplevelser. Låt din annons lysa upp Ljungbys gator och locka besökare till din verksamhet.

Billboards Ljungby Märta Ljungsbergsvägen

MÄRTA LJUNGBERGSVÄGEN

Kontakt

Jacob Posse

Om våra skärmar

Driv försäljning, bygg varumärke och nå era kunder med kraften i vår räckvidd.

Antal kontakter

Vanliga frågor

Priserna varierar mellan städerna, vilka skärmar ni väljer och hur mycket ni vill synas. Vi anpassar en lösning oavsett om ni har 2000 kr eller 200 000 kr i budget. Lättaste är att du skickar in dina uppgifter så kontaktar Billboards dig och guidar dig till den bästa lösningen.

Vi erbjuder flera olika alternativ, vi räknar synlighet genom % av hela speltiden och slumpas ut varje halvtimme. Vanligast är att man syns 3% eller 6% av all skärmtid.

Share of voice är ett mått på hur stor del av det totala skärmtiden som just dina annonser/kampanjer utgör i procent.

Våra annonser ligger inte i en fast slinga utan slumpas ut efter hur många procent som ingår i ditt paket. Detta innebär att du under en timme är garanterad att synas minst dina procent men du kan synas mer sista halvtimmen än första halvtimmen.

Vissa minuter kan du därför synas 10 gånger och andra minuter syns du inte alls. Detta systemet har vi för att våra skärmar skall kännas levande och inte bara upprepande “om och om” känsla som en fast slinga innebär. Vi vet att denna modellen är effektiv och ger en mer dynamisk upplevelse för de som tittar på skärmarna.

Naturligtvis så syns du kontinuerligt och skall dyka upp så ofta det går på varje skärm och du är garanterad dina procent under alla timmar skärmarna är på.

Nej, Billboards har en egen agency som formatanpassar och utformar annonser till alla våra kunder.

Ja, du kan byta budskap hur ofta du vill. Skicka in till Billboards så byts annonserna inom 48h.

Våra siffror på passeringar är hämtade från mätningar gjorda av kommunerna eller vägverket. För våra inomhusskärmar använder vi oss av galleriornas och butikernas egna mätningar. Vi räknar sedan ut hur många av dessa passeringar (personer) som kollar åt skärmarna.

Studier som specialiserat sig på rikstäckande försäljning av annonsytor på digitala skärmar har tagit fram en formell som ligger till grund för denna typen av uträkningar.

Antal kontakter är beräknade utifrån vår egna modell baserat på passeringar och andra mätvärden. Detta är för att skapa en branschstandard i mediabranschen.

Vad säger våra kunder

”När vi behöver uppmärksamhet lokalt – exempelvis vid rekrytering – är skärmarna ett klockrent alternativ. Uppstart av nya kampanjer går snabbt och Jacob har gjort samarbetet mycket smidigt för vår del.”

– David Elbe, Grundare Standout AB

”Vi på Inpeople uppskattar när det är enkelt i samarbetet med våra leverantörer och det är det hos Billboards. Enkelt att få kontakt, enkelt att få till budskapet vi vill få ut och enkelt att ha med dem att göra.”

– Anna Sjödahl, VD Inpeople Sverige AB

”Med hjälp av Billboards digitala skärmar har vi blivit mer synliga i Växjö. En stor fördel är att vi enkelt kan byta budskap så många gånger vi vill och när vi vill utan extra kostnader.”

– Daniel Björkman, VD Sigma Technology Informatics Solutions AB

Billboards produkter gör det möjligt att synas effektivt i Växjö och omgivning, med material som är enkelt att uppdatera för nya budskap. Samarbetet med Jacob från Billboards är smidigt, och han visar stor omsorg för både kunder och målgruppen.

– Elin Taube, Marknadschef SF Sydost

En del av våra kunder

Annonsera på våra digitala billboards

Redo att skapa lönsamma ögonblick med Billboards? Boka din demo idag.