fbpx

DIGITALA SKÄRMAR

Skåne Län

Skåne, Sveriges sydligaste län, är en dynamisk region som kombinerar vacker natur med pulserande stadsliv. Med sina populära destinationer som Malmö, Helsingborg och Lund drar Skåne till sig både besökare och invånare från när och fjärran. Vi har flera digitala skärmar strategiskt placerade runtom i länet – från livliga stadskärnor till viktiga knutpunkter längs motorvägar och infartsleder.

Billboards Kristianstad Harlov Mio

HÄRLÖV MIO

Billboards Kristianstad Harlov BMW

HÄRLÖV BMW

Billboards Kristianstad C4 Shopping

C4 SHOPPING

Billboards Kristianstad Burgerking Boulevarden 1

BURGERKING BOULEVARDEN

Billboards Kristianstad Burgerking C4

BURGERKING C4

Billboards Kristianstad Kvarnen

KVARNEN

Billboards Malmö Södra Förstadsgatan

Södra Förstadsgatan

Billboards Malmö Malmömässan

Malmömässan

Billboards Malmö Nobeltorget

Nobeltorget

Billboards Malmö Triangeln

Triangeln

Billboards Malmö Stockholmsvägen

Stockholmsvägen

Billboards Malmö Emporia

Emporia

Billboards Helsingborg Drottninggatan

Drottninggatan

Billboards Helsingborg Centralstationen

Centralstationen

Billboards Helsingborg Restaurang Kost

RESTAURANG KOST

Billboards Trelleborg Rozzie

NYGATAN (ROZZIE)

Billboards Trelleborg STRANDGATAN

STRANDGATAN

Billboards Trelleborg ELON (VALENGALLERIAN)

ELON (VALENGALLERIAN)

Billboards Trelleborg SCORETT

SCORETT

Billboards Trelleborg Casablanca

CASABLANCA

Billboards Trelleborg Intersport

INTERSPORT (VALENGALLERIAN)

Billboards Trelleborg CENTRALSTATIONEN

CENTRALSTATIONEN

Billboards Malmö Agnesfridsvägen

AGNESFRIDSVÄGEN

Billboards Helsingborg Comfort

COMFORT HOTEL

Billboards Helsingborg Sodra Stenbocksvägen

SÖDRA STENBOCKSGATAN

Billboards Helsingborg Heat

HEAT

Billboards Helsingborg Drottninggatan1

DROTTNINGGATAN

Billboards Helsingborg Hälsovägen

HÄLSOVÄGEN

Billboards Helsingborg Södrainfart

SÖDRA INFARTEN

Billboards Hollviken Biotorget

BIOTORGET (TOPPENGALLERIAN)

Billboards Hollviken Systembolaget

SYSTEMBOLAGET (TOPPENGALLERIAN)

Billboards Lund Banggatan

BANGATAN

Kontakt

Billboards Press 8

Om våra skärmar

Driv försäljning, bygg varumärke och nå era kunder med kraften i vår räckvidd.

Antal kontakter

Vanliga frågor

Priserna varierar mellan städerna, vilka skärmar ni väljer och hur mycket ni vill synas. Vi anpassar en lösning oavsett om ni har 2000 kr eller 200 000 kr i budget. Lättaste är att du skickar in dina uppgifter så kontaktar Billboards dig och guidar dig till den bästa lösningen.

Vi erbjuder flera olika alternativ, vi räknar synlighet genom % av hela speltiden och slumpas ut varje halvtimme. Vanligast är att man syns 3% eller 6% av all skärmtid.

Share of voice är ett mått på hur stor del av det totala skärmtiden som just dina annonser/kampanjer utgör i procent.

Våra annonser ligger inte i en fast slinga utan slumpas ut efter hur många procent som ingår i ditt paket. Detta innebär att du under en timme är garanterad att synas minst dina procent men du kan synas mer sista halvtimmen än första halvtimmen.

Vissa minuter kan du därför synas 10 gånger och andra minuter syns du inte alls. Detta systemet har vi för att våra skärmar skall kännas levande och inte bara upprepande “om och om” känsla som en fast slinga innebär. Vi vet att denna modellen är effektiv och ger en mer dynamisk upplevelse för de som tittar på skärmarna.

Naturligtvis så syns du kontinuerligt och skall dyka upp så ofta det går på varje skärm och du är garanterad dina procent under alla timmar skärmarna är på.

Nej, Billboards har en egen agency som formatanpassar och utformar annonser till alla våra kunder.

Ja, du kan byta budskap hur ofta du vill. Skicka in till Billboards så byts annonserna inom 48h.

Våra siffror på passeringar är hämtade från mätningar gjorda av kommunerna eller vägverket. För våra inomhusskärmar använder vi oss av galleriornas och butikernas egna mätningar. Vi räknar sedan ut hur många av dessa passeringar (personer) som kollar åt skärmarna.

Studier som specialiserat sig på rikstäckande försäljning av annonsytor på digitala skärmar har tagit fram en formell som ligger till grund för denna typen av uträkningar.

Antal kontakter är beräknade utifrån vår egna modell baserat på passeringar och andra mätvärden. Detta är för att skapa en branschstandard i mediabranschen.

En del av våra kunder

Annonsera på våra digitala billboards

Redo att skapa lönsamma ögonblick med Billboards? Boka din demo idag.