fbpx

VD HAR ORDET.

Under våra första tio år har vi gjort betydande framsteg inom branschen.
 
Nu är det dags att ta nästa steg och omvandla BILLBOARDS till ett globalt nätverk av digitala billboards – en skärm i taget med fokus på att etablera oss lokalt i Sverige för att sedan växa globalt.
 
Vår vision för 2030 är att skapa ett globalt nätverk av digitala billboards som drivs av grön energi. Denna vision är inte bara ambitiös utan den är nödvändig för att skapa en hållbar framtid.
 
För att nå denna vision har vi punktat upp fyra grundpelare inom vår verksamhet:
Ha kul, Mod, Kvalitet och Energi.
 
Att ha kul är centralt i allt vi gör. Vi vill att vårt team ska njuta av sitt arbete och känna sig inspirerade både på och utanför jobbet. Med mod tar vi oss an nya utmaningar, tänker utanför boxen och utmanar branschstandarder. Genom kvalitet säkerställer vi att varje kampanj vi levererar är av högsta klass medan vår energi driver oss att ständigt förnya och utveckla – både oss själva men även branschen i stort.
 
För att nå våra mål behöver vi fortsätta vår resultattillväxt med minst 15 procent per år. Vi siktar alltid på att att slå tidigare års nyckeltal och en av våra mest spännande ambitioner är att äga en digital billboard på Times Square i New York City.
 
Jag hoppas att ni alla känner er lika exalterade som jag över den resa som ligger framför oss. Tillsammans kan vi göra BILLBOARDS till en pionjär inom vår bransch och uppnå vår vision för en mer hållbar och innovativ framtid inom utomhusreklam.
 
Med vänlig hälsning,
Zakarias Bergstrand
VD BILLBOARDS AB
BILLBOARDS

Vi kommer att förändra vår bransch, och jag vill komma i kontakt med alla som vill detsamma, oavsett vad du än gör. Så om du vill veta mer om oss, tror att du kan hjälpa oss att nå våra mål, eller om du vill annonsera på vårt billboardnätverk, tveka inte – hör av dig till mig.